UUDET KOTISIVUT / NYA HEMSIDOR

23.1.2020

Seuran uudet kotisivut on nyt julkaistu. Uutispalstalta löydät lähitulevaisuuden tapahtumat. Klikkaamalla uutista saat enemmän infoa esille.

Tapahtumat osiossa on tapahtumakalenteri, josta näet koko kauden tapahtumat. Selaa halutulle kuukaudelle ja näet sen kuukauden tapahtumat.

Yhteystiedoissa on seuran osoite ja yhteyshenkilöiden puhelinnumerot. Lomakkeella voit lähettää viestejä hallitukselle / klubimestarille.

Föreningens nya hemsidor är ny publiserade. I nyhetskolumnen kan du läsä famtida händelser. Genom klikka på nyheten får du mera information.

I händelser delen finns kalendern och där du kan se säsongens alla händelser. Gemon att välja månad ser du den månadens händelser

I kontaktuppgifterna finns föreningens adress och kontaktpersonernas telefonnumror. Via blanketten kan du skicka meddelanden åt styrelsen / klubbmästaren.